INFORMATIE M.B.T. VERKOOP

Bezoekadres:

De Pauperhut heeft vanaf maart 2019 haar eigen showruimte in Eesveen. Iedere zaterdag van 13.00 uur tot 17.00 uur kan je de showruimte bezoeken. Ook is het mogelijk om De Pauperhut te bezoeken op afspraak.

Praktische informatie:

De Pauperhut (showruimte)|
Adres: Van Karnebeeklaan 4 te Eesveen.
E-mail:info@depauperhut.nl
Tel.: 06 528 824 45

Parkeren kan naast de koestal van de boerderij.

De Pauperhut heeft haar showruimte bij boer Piet in de oude koestal / schuur. Op dit boerenerf is altijd wel iets te doen. De dames van De Pauperhut hebben in de oude koestal een sfeervolle showruimte gecreëerd. Er is een toilet aanwezig. Het is mogelijk om te betalen met de pin.

We heten je een warm welkom toe in onze showruimte waar je geheel vrijblijvend onze collectie kan bekijken. Indien gewenst zetten we graag een bakje thee of koffie voor je klaar! Laat je inspireren en adviseren bij De Pauperhut. Op het gebied van sober & landelijk wonen geven we graag advies en tips!

Tot kiekús!

José en Nienke

 

*Wat zijn de transportkosten?

De Pauperhut maakt gebruik van de diensten van PostNL.

Onze tarieven zijn:

Tot 350 gr ( brievenbuspakket )

Pakket tot 10 kg is 5.95 euro

Pakket 10 tot 30 kg is 13,25 euro

Het tarief is dus op basis van gewicht.

Kijk ook op www.postnl.nl

Voor de overige pakketen zoals meubelen wordt een extern vervoerder ingehuurd.

De kosten bedragen €34,95 per 3 kubieke meter voor Nederland

voor Belgie €45,00 per 3 kubieke meter.

De meubelen worden bezorgd tot aan de deur. Wanneer de meubelen een etage hoog moeten worden gebracht dien je dit te vermelden. Hier worden extra kosten voor berekend.

Zware, kwetsbare materialen, zoals grote potten of kruiken bijvoorbeeld, worden niet bezorgd helaas. Deze dien je af te halen, in overleg, in onze showroom in Eesveen. Dit kan op afspraak of op zaterdag tussen 13.00 uur en 17.00 uur.

Onze showroom in Eesveen is tevens een afhaalpunt. Alle artikelen die via de webwinkel gekocht zijn kunnen op afspraak of op zaterdag tussen 13.00 uur en 17.00 uur worden opgehaald uit Eesveen.

Verzenden-

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.

Thuisbezorging Nederland-

Voor de thuisbezorging van je bestelling werkt De Pauperhut samen met PostNL of een extern transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die je bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor jou van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst.

-Track en Trace-

 Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan  krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

-Bezorgopties Post NL-

Nadat u in de winkelwagen uw gegevens hebt ingevoerd ziet u de bezorgopties van Post NL die op uw adres van toepassing zijn. Zo is het onder andere mogelijk om je pakket door Post NL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.

 -Dag en tijdkeuze-

Wij bieden u samen met Post NL de mogelijkheid om een dag met de daarbij behorend tijdstip van bezorgen te kiezen. Daarvoor klikt u in het tabel uw voorkeur aan.

-Ochtendleveringen-

Bij circa 400 afhaalpunten is het mogelijk uw bestelling extra vroeg op te halen. Mocht deze mogelijkheid bij u in de buurt van toepassing zijn. Dan ziet u dit in uw winkelwagen.

-Avondbezorging-

In de tabel vindt u ook de mogelijkheid om voor een avondlevering te kiezen. Dit kan tegen een kleine extra bijdrage die u kunt zien als u deze optie aanklikt.

-Ophalen op een PostNL kantoor of servicepunt-

PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland  en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Nadat u uw adresgegevens hebt ingevuld ziet u de voor u dichtstbijzijnde afhaallocaties. Waar u uw pakket kunt afhalen.

We zullen er alles aan doen om je bestelling z.s.m. te verzenden en netjes af te leveren.

Heb je nog vragen? Bel of mail ons dan gerust!

We vinden persoonlijk contact en goede service heel erg belangrijk. Daarom is het zeker mogelijk om ons persoonlijk te woord te staan. Telefonisch zijn we veelal bereikbaar maar mocht dit niet lukken laat dan een bericht achter, stuur een whatsapp of stuur ons een mail. Dan zullen we z.s.m. contact met je opnemen!

We staan geregeld op fairs, markten of organiseren zelf sfeerdagen. Kom ons dan persoonlijk ontmoeten en maak kennis met De Pauperhut.

Nieuw vanaf maart 2019 is onze showroom in Eesveen. Iedere zaterdag zijn we geopend van 13.00 uur tot 17.00 uur. Van Karnebeeklaan nr. 4.  Je vind de showruimte aan de achterzijde van de boerderij. Bij de koestal is een ruime parkeergelegenheid. Naast deze openingstijden zijn we ook op afspraak geopend. Want ook naast onze openingstijden begroeten we je graag!

De dames van De Pauperhut zijn te bereiken op tel.nr.  06 528 825 45

Of

info@depauperhut.nl

Bel, mail of Whatsapp ons gerust.

Bij De Pauperhut sturen we, indien gewenst, een factuur met btw met je bestelling mee.

INFORMATIE OVER BETALING

Wanneer je bij De Pauperhut een bestelling plaatst wordt je bestelling bij ons verwerkt vanaf het moment dat je betaling is ontvangen.

  • Hoe werkt de betaling?

Je kan in onze webwinkel betalen met iDEAL of via een overboeking. Ook is het mogelijk om je bestelling af te halen uit de showruimte van De Pauperhut in Eesveen. 

In de showroom kan contant of  met de pin betaald worden.

Veilig, snel en simpel!

Wanneer je op een andere manier wenst te betalen, neem dan contact met ons op via mail info@depauperhut of telefoon 06 528 825 45

-Verzenden-

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.

*Wat is de levertijd van De Pauperhut?

Als je iets in onze webwinkel koopt, dan krijgt je een bevestiging via de e-mail.  Normaal gesproken heb je binnen 5 werkdagen je bestelling in huis.

Wij werken veelal met eigen ateliers en kopen unieke items in. We hanteren geen enorme voorraden en zullen er alles aan doen om onze webwinkel actueel te houden wat betreft de voorraden. Is iets onverhoopt niet leverbaar binnen 5 werkdagen? Dan nemen wij hierover contact met je op en zullen alles op alles zetten om het artikel zo snel mogelijk te leveren.

Meubelen in onze webwinkel zijn, indien op voorraad, ook snel te leveren. Mocht je graag iets met spoed willen bestellen neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

 Wij kopen echter veelal unieke items in en het kan dus betekenen dat een bepaald artikel snel is uitverkocht of niet meer leverbaar is. Dit is de keerzijde van bijzondere, unieke items verkopen. Het kan voorkomen dat je iets langer dan dat je van ons gewend bent moet wachten op je bestelling.

Dit wordt dan tijdig gecommuniceerd.

Oeps….is er iets mis gegaan of iets kapot afgeleverd?

Dan lossen we dit samen op!

*Klachtenbehandeling

Wanneer je een klacht hebt omtrent je bestelling via onze webwinkel, dan kun je dit kenbaar maken via de mail of telefoon.

Mail: info@depauperhut.nl

Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een terugkoppeling op je klacht hetzij per mail, hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij er naar om je klacht in 3 werkdagen om te lossen.

We zullen zorg dragen voor een goede oplossing naar ieders tevredenheid.

We streven ernaar om binnen 5 werkdagen te leveren. Mocht je een wijziging of annulering willen van je bestelling laat het ons dan z.s.m. weten via telefoon of mail. In overleg kijken we naar de beste oplossing en storten indien gewenst het bedrag terug naar je rekening of we bieden een goed alternatief aan.

 -Retourneren-

Binnen 14 dagen na ontvangst is retourneren bij De Pauperhut geen probleem. Hoe retourneren?

Voor retourneren kun je het product in de originele verpakking retour zenden naar:

De Pauperhut

Marijenkampen 11

8339 SL Marijenkampen

De verzendkosten voor een retour zijn voor je eigen rekening.

Zodra de retour bij ons binnen is storten we je het aankoopbedrag terug.

Track en Trace-

 Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan  krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.