INFORMATIE M.B.T. VERKOOP

Bezoekadres:

De Pauperhut/Nofluk & kasteel Olt Stoutenburght te Blesdijke. Een bijzondere en mooie samenwerking! De Pauperhut/Nofluk is met een nieuwe locatie bezig naast het kasteel. Op dit moment hebben wij geen fysieke winkel. Wel is het mogelijk om op afspraak je bestelling af te halen uit het kasteel in Blesdijke. Ook staan wij een paar keer per jaar met onze collectie op de markt. O.a. bij Paard&Erfgoed in Frederiksoord en bij Wollig Landleven. Blijf op de hoogte via de website en onze sociale media pagina’s.

Kijk ook eens op de Facebook pagina van kasteel Olt Stoutenburght.

We zien je graag!

Tot kiekús!

Nienke

*Wat zijn de transportkosten?

De Pauperhut maakt gebruik van de diensten van MyParcel /PostNL.

Onze tarieven zijn:

Tot 350 gr ( brievenbuspakket ) 4,10 euro

Pakket tot 10 kg is 6,15 euro

Pakket 10 tot 30 kg gelieve met ons even contact op te nemen.

Het tarief is op basis van gewicht.

Kijk ook op www.post.nl

Voor de overige pakketten zoals meubelen wordt een extern vervoerder ingehuurd.

Zware, kwetsbare materialen, zoals grote potten of kruiken bijvoorbeeld, worden niet bezorgd helaas. Deze dien je in overleg af te halen.

Verzenden-

Doorgaans verwerken wij je bestelling binnen 24 uur. Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.

Bij De Pauperhut houden we van het landleven en dragen de natuur een warm hart toe. Om de kosten laag te houden en om zoveel mogelijk te recyclen verzenden wij met regelmaat met gebruikte, nette dozen en verpakkingsmateriaal.

Thuisbezorging Nederland-

Voor de thuisbezorging van je bestelling werkt De Pauperhut samen met PostNL of een extern transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die je bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor jou van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst.

-Track en Trace-

 Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan  krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

-Bezorgopties Post NL-

Nadat u in de winkelwagen uw gegevens hebt ingevoerd ziet u de bezorgopties van Post NL die op uw adres van toepassing zijn. Zo is het onder andere mogelijk om je pakket door Post NL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.

 -Dag en tijdkeuze-

Wij bieden u samen met Post NL de mogelijkheid om een dag met de daarbij behorend tijdstip van bezorgen te kiezen. Daarvoor klikt u in het tabel uw voorkeur aan.

-Ochtendleveringen-

Bij circa 400 afhaalpunten is het mogelijk uw bestelling extra vroeg op te halen. Mocht deze mogelijkheid bij u in de buurt van toepassing zijn. Dan ziet u dit in uw winkelwagen.

-Avondbezorging-

In de tabel vindt u ook de mogelijkheid om voor een avondlevering te kiezen. Dit kan tegen een kleine extra bijdrage die u kunt zien als u deze optie aanklikt.

-Ophalen op een PostNL kantoor of servicepunt-

PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland  en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Nadat u uw adresgegevens hebt ingevuld ziet u de voor u dichtstbijzijnde afhaallocaties. Waar u uw pakket kunt afhalen.

We zullen er alles aan doen om je bestelling z.s.m. te verzenden en netjes af te leveren.

Heb je nog vragen? Bel of mail ons dan gerust!

We vinden persoonlijk contact en goede service heel erg belangrijk. Daarom is het zeker mogelijk om ons persoonlijk te woord te staan. Telefonisch zijn we veelal bereikbaar, maar mocht dit niet lukken laat dan een bericht achter, stuur een whatsapp of stuur ons een mail. Dan zullen we z.s.m. contact met je opnemen!

We staan geregeld op fairs, markten of organiseren zelf sfeerdagen. Kom ons dan persoonlijk ontmoeten en maak kennis met De Pauperhut.

Nienke van De Pauperhut is te bereiken op tel.nr.  06 528 825 45

Of

info@depauperhut.nl

Bel, mail of WhatsApp ons gerust.

Bij De Pauperhut sturen we, indien gewenst, een factuur met btw met je bestelling mee.

Wel ontvang je bij iedere bestelling automatisch een pakbon.

INFORMATIE OVER BETALING

Wanneer je bij De Pauperhut een bestelling plaatst wordt je bestelling bij ons verwerkt vanaf het moment dat je betaling is ontvangen.

Voor 14 uur besteld? Dan verzenden wij veelal dezelfde dag nog!

  • Hoe werkt de betaling?

Je kan in onze webwinkel betalen met iDEAL of via een overboeking. Ook is het mogelijk om je bestelling af te halen in Marijenkampen of Blesdijke. Hier kan je betalen zowel contant als met de pin. Let wel; momenteel is er geen showroom. Het betreft slechts het afhalen van de bestelde items.

Betalen bij De Pauperhut kan veilig, snel en simpel!

-Verzenden-

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.

*Wat is de levertijd van De Pauperhut?

 Het streven is om dezelfde dag te verzenden, afhankelijk van het tijdstip van je bestelling. Je mag van ons verwachten dat je in ieder geval binnen 5 werkdagen je bestelling in huis hebt. Nogmaals; in de meeste gevallen verzenden wij binnen 24 uur.

We hanteren geen enorme voorraden en zullen er alles aan doen om onze webwinkel actueel te houden wat betreft de voorraden. Is iets onverhoopt niet leverbaar binnen 5 werkdagen? Dan nemen wij hierover contact met je op en zullen alles op alles zetten om het artikel zo snel mogelijk te leveren.

 Wij kopen echter veelal unieke items in en het kan dus betekenen dat een bepaald artikel snel is uitverkocht of niet meer leverbaar is. Dit is de keerzijde van bijzondere, unieke items verkopen.

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Oeps….is er iets mis gegaan of iets kapot afgeleverd?

Dan lossen we dit samen op!

Is je pakket beschadigd geleverd door de vervoerder? Neem dan direct contact met ons op. Om de vervoerder aansprakelijk te kunnen stellen moeten wij binnen 7 dagen een klacht indienen. Maak ook een foto van de beschadigde doos/verpakking.

*Klachtenbehandeling

Wanneer je een klacht hebt omtrent je bestelling via onze webwinkel, dan kun je dit kenbaar maken via de mail of telefoon.

Mail: info@depauperhut.nl

Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een terugkoppeling op je klacht hetzij per mail, hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij er naar om je klacht in 3 werkdagen om te lossen.

We zullen zorg dragen voor een goede oplossing naar ieders tevredenheid.

De Pauperhut is een kleine onderneming waarbij klanttevredenheid zeer belangrijk is. Je mag van ons verwachten dat wij ons best voor je doen!

We streven ernaar om binnen 5 werkdagen te leveren. Mocht je een wijziging, annulering of ruiling willen van je bestelling laat het ons dan z.s.m. weten via telefoon of mail. In overleg kijken we naar de beste oplossing en storten indien gewenst het bedrag terug, mits we de retour in goede staat ontvangen hebben, naar je rekening of we bieden een goed alternatief aan.

 -Retourneren-

Binnen 14 dagen na ontvangst is retourneren bij De Pauperhut geen probleem. Hoe retourneren?

Voor retourneren kun je het product in de originele verpakking retour zenden naar:

De Pauperhut

Marijenkampen 24

8339 SM Marijenkampen

De verzendkosten voor een retour zijn voor je eigen rekening.

Zodra de retour bij ons binnen is storten we je het aankoopbedrag, mits in goede staat ontvangen, terug.

Ruilen is een mogelijk: dit kan kosteloos in onze afhaal locatie in Blesdijke of in Marijenkampen (op afspraak). Bij versturen zijn zowel de retourkosten als de verzendkosten voor je eigen rekening.

Track en Trace-

 Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan  krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.